Rady k elektromotorům

  • Napsal Michaela Brázdilová
  • Kategorie: Ostatní

Firma Elektromotory Brno přináší jednoduchý návod na záběh elektromotorů. První pravidlo - NIKDY NEPROVÁDĚJTE ZÁBĚH DLOUHÝM CHODEM V REŽIMU VOLNOBĚHU! Po nastartování motoru jej nechte cca 2 min běžet v režimu zvýšeného volnoběhu, dále provádějte záběh cca 20 min. Při záběhu měňte otáčky od volnoběhu po 1/2-3/4 rozsahu s krátkou výdrží, kterou postupně prodlužujte. Po 10-té minutě chodu začněte krátkodobě otevírat plyn na maximum. Po ukončení chodu nechte motor vychladnout, pak jej znovu nastartujte, proveďte kontrolu seřízení a v případě, že je vše v pořádku, můžete poprvé odstartovat. Během prvních letů motor nepřetěžujte a neponechávejte běžet motor dlouho ve vysokých otáčkách (velmi důležité za horkého počasí). Spotřebujte veškeré palivo, které Vám vzniklo smícháním s olejem v příbalu. Dále pak můžete používat poměr palivo:olej 40:1.

Dopravní značení JA Clean

  • Napsal Michaela Brázdilová
  • Kategorie: Ostatní

Dopravní značky informují o dopravních omezeních, zákazech či varováních, usnadňují orientaci atd. Historickým vývojem vzniklé dopravní značení je navrženo na základě zkušenosti i výzkumů v oblasti dopravní psychologie tak, aby umožňovalo řidičům rychlé rozpoznávání i za ztížené viditelnosti. Dopravní značky, které jsou jednotné po celé Evropě, se omezují na co nejjednodušší symboly jednoznačně definující význam dané značky. Důležitým faktorem bezpečnosti provozu je nejen znalost těchto dopravních značek, ale také jejich respektování. Na takové dopravní značení je nejen v Praze, ale v celé ČR nejlepší firma z Vlašimi - JA Clean Bezpečnostní značení!

Autodoprava Zlín

  • Napsal Michaela Brázdilová
  • Kategorie: Ostatní

Autodoprava Zlín je relativně mladý obor, ale velmi rozšíření po celém světe. Nejčastěji se používají kamiony a vznikají tak velké korporace s několika desítky až stovky kamiónů v jedné firmě. Menší autodopravy jsou většinou živnosti s malými dodávkovými vozy (do 3,5 tuny), které jsou také velmi rozšířené kvůli své dostupnosti a jsou relativně cenově přijatelné nákladově. Velikou výhodou je hlavně celková přístupnost i do méně přístupných oblastí, kam se železnice ani lodě nedostanou a kamiony tam mají také velmi složitý přístup. Nejčastěji se zboží vozí na EUR paletách a tzv. amerických paletách. Americké palety většinou přepravují nákladní vozy,které uvezou o mnoho více tun než dodávkové vozy, které mohou maximálně přepravit pouhé 2 tuny. Nákladní vozy, kterým se většinou říká CARGO a kamiony jsou schopni přeprav až okolo 30 tun. Zboží se většinou přepravuje do velkoskladů odkud je expandováno k cílovému zákazníkovi.

Přeprava mezi státy

  • Napsal Michaela Brázdilová
  • Kategorie: Ostatní

Přeprava mezi státy neboli mezinárodní přeprava je velice složitá záležitost. Musíte platit daně, cla, poplatky za dálnice, sledovat legislativu a spoustu dalších problémů. Pokud si chcete tyto starosti ušetřit, můžete využít některou z firem nabízejících služby mezinárodní přepravy.
Podle přepravovaného zboží a cílové destinace se dá využít buď silniční, lodní, železniční nebo letecká přeprava. Každý druh přepravy má svá pro a proti, proto je nutné zvážit, který ze způsobů je ekonomický a zároveň splňuje potřebné požadavky. Poraďte se s firmou, která má spoustu zkušeností a společně naleznete kompromis.

Dopravní značení pro Vaši firmu

  • Napsal Michaela Brázdilová
  • Kategorie: Ostatní

Nedílnou součástí logistických areálů je dopravní značení. V čem je to výhoda pro obě strany? Jednak pro usnadnění manažera logistiky a jednak pro samotné řidiče nákladních vozů nebo kamionů. Tyto značení se mírně liší od těch klasických z běžné dopravy. Každý areál má nárok na individuální požadavky tak, aby přesun byl co nejefektivnější. V těchto průmyslových halách je také za potřebí užívat speciálního materiálu - akrylátové, mma nebo epoxidové barvy. Zároveň ale musí firmy respektovat zákonodárné nařízení, které navíc umocňuje Evropská Unie. To jsou požadavky zejména na bezpečnostní značení únikových cest, nebezpečných zón atd.

Třífázový elektromotor

  • Napsal Michaela Brázdilová
  • Kategorie: Ostatní

Třífázový asynchronní stroj ASM je nejrozšířenějším a nejběžnějším typem elektromotoru. Stator nese třífázové vinutí tj. tři stejné cívky vzájemně pootočené o 120° elektrických. Zvláštním případem je jednofázový asynchronní stroj, který má dvě různé cívky vzájemně pootočené o 90° elektrických (hlavní a pomocné vinutí).
Třífázový asynchronní stroj ASM kroužkový. Vinutí rotoru je tvořeno vinutými cívkami, vyvedenými na tři kroužky. Ke kroužkům je přes kartáče připojen obvod regulace proudu rotoru (většinou rezistory). Velké motory jsou vybaveny zkratovačem kroužků s odklápěčem kartáčů. Regulací proudu rotoru (zařazením rezistoru do obvodu rotoru) je možno regulovat posunutí pracovní charakteristiky motoru a skluz. Tím je možno omezit zapínací a rozběhový proud motoru a záběrový moment zvětšit na velikost momentu zvratu. V Brně můžete najít několik firem, které prodávají elektromotory. Avšak jedině firma AZ elektromotory Brno udělá nabídku přesně na míru a to online. K tomu všemu špičkovou diagnostiku!

2013 Auto - moto, pneu